Fick besök av andreas på jobbet idag...

Fick besök av andreas på jobbet idag, mitt soetfroe. Han kom inklampandes med värsta skottnings utstyrseln, haha så gulli. Duktig han som sliter. Mitt jobb är ju inte direkt slitsamt, men awesome såklart. Senare kom emma och agnes och hämtade upp mig så gled vi in till Gtown och kolla i lite affärer. Hitta inte i skit, kom aldrig in i "shopparkänslan" ni vet, haha. Inte in the mood helt enkelt, så det blev lite fika istället.

Sist men inte minst kom hela familjen zetterholm och hämtade upp mig för att hälsa på broder som bastar 25 idag, börjar bli göbbe nu. Gav han lite presenter, fick en grogg och sen for vi hem. Nu sitter jag här med ett fat keso och avokado, hur gott är det inte, fattar inte. ADIOS

GRATTIS NICLAS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0