I dag har jag äntligen fått mina...

I dag har jag äntligen fått mina ögonbryn färgade och noppade hos belissima, behövligt kan jag tala om. Fick också en skön aniktsbehandling, sjukt bra och så fick jag veta att jag har fin hy som jag ska vara rädd om och smörja in varje morgon och kväll, haha (vilket jag aldrig gör) Sen har jag bara hängt i butiken med syrran och sålt världens bästa grejer till folk, japp så vill ni ha den mest grymma julklappen att ge bort så hittar ni ju den i vår butik. Nej, här kan jag inte sitta och dega, måste greja lite sen kommer flickorna på mys. HUG

Lite nya pärlor


Kommentarer
Postat av: emma

så sjuuuuukt snygga skor!!!!!!

2011-01-11 @ 20:32:25
URL: http://kingdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0