I need sombodyyyy tooo...

I need somebodyyyy tooo loooove, kan han bara hålla käften eller, haha. Justin Bieber alltså, han vet fan inte ens vad han sjunger om, föddes ju för typ inte så längesen. Måste han synnas på tv över allt hela tiden? och hur fan kunda han vinna över eminem på ema? haha, ett skämt.. Men det största skämtet jag sett måste vara när jag nyss öppnade upp ögonen och slog på tv:n.. Då är han där igen, på proactiv reklamen. " Det värsta med att vara tonåring är att fötterna växer, det kan jag inte göra något åt, och hormonerna, det vill jag inte göra någor åt, HEHE,,, men mina finnar vill jag inte ha blablabla, använd proactiv". haha Stick bara.

Godmorgon förresten, blev bara lite irriterad där ett tag. Men inte nu längre, haha. Ska dra på mig lite clothes nu och äta frulle, sen glida till affären och jobba där hela dagen med syrran! Så kom för bi nu och handla lite härliga julklappar. HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0