Känner bara för att dela med mig...

Känner bara för att dela med mig av en lite creepy sak som jag varit med om nu i några månader. Jag har en stalker, haha ja det har jag. Det är en tjej, med sönder blonderat hår, bulle på huvudet och en grön mönstrad jacka. Jag skojar inte om jag ser henne minst en gång om dagen. Skulle jag få för mig att gå in på dressman i sandviken, vilket jag nog inte skulle, så skulle hon lätt vara där, lovar. Jag ser henne utanför min butik, jag ser henne vid statoil, jag ser henne utanför syrrans lägenhet och ja, jag ser henne alltså lite över allt, HELA TIDEN. Så berättade jag det här för mamma när hon skjutsade mig ifrån skolan och när jag berättar det SÅ SER JAG HENNE, haha. Det slutar inte där, i dag såg jag henne komma ut från ett hus på min GATA med en spark. Så hon bor alltså bara ett stenkast ifrån mig, lite läskigt. Haha mm ja, nu vet ni det och jag med. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0