Det snöar inte lite ute nu...

Det snöar inte lite ute nu eller, shit, hur mycket snö ska det komma egentligen. Ajaja ska iallafall inte vara ute så mycket i dag, blir att jobba i butiken mellan 11.00 - 16.00 typ sen ikväll blir det utg med flickorna, parteey! Det gillas. Nä nu ska jag föna håret, fast känns ju som att det kommer bli blött i igen den lilla vägen till bilen, men så är det! Vi hörs. HUG

ps. Drömde om rebecca och fiona i natt, att vi var värsta homies som tagit över min farmors lägenhet i stockholm och festade dag ut och dag in. HAHA. Måste sluta kolla på en massa serier och läsa bloggar. I går natt drömde jag om rahlenfeldt att han typ avslöja för mig att han egentligen var en tjej... A ni hör ju, haha. Haddee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0