Kollar lite på lotta på bråkmakargatan...

Kollar lite på lotta på bråkmakargatan, man får sånna flashbacks sen när man var liten haha. Jag Frida och Niclas var verkligen som Lotta, Mia och Jonas, på pricken. Jag var lika envis och trodde att jag kunde allt själv, skulle jämt vara med Frida och Niclas också, spelade ingenroll vad dom gjorde, skulle alltid vara med. Men det tyckte ju självklart dom inte var lika kul, att ha mig hängandes efter sig, haha.

Lotta: Åh vad hon e söt
Tant Berg : mm, henne fick jag av min mormor när jag var liten
Lotta: Hade du henne med dig i arken?
Tant Berg: I arken? vilken ark?
Lotta: Kommer du inte ihåg den där Noak, som byggde en båt, som alla människor fick va i så dom inte skulle drunkna
Tant Berg: Nee i Arken var jag inte med inte
Lotta: Varför drunka du inte då?
Tant Berg: Ne men Lotta så gammal e jag inte

HAHAH hon är så soet och här sitter hon och garvar medans Jonas håller på att drunka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0