Min dator blev helt fuckad i...

Min dator blev helt fuckad i fredags, konstiga färger överallt och man kunde inte kolla på film, ja allt var cp på den. Var skit rädd att datorn hade pajjat och så har pappa inte kommit hem ifrån sthlm heller så jag har inte kunnat få hjälp av honom.
Men i dag kom min räddning, mammas kompis som tydligen var grym på datorer skulle ändå komma över hit på en fika så hon hjälpte mig. GULD VÄRT för nu är datorn frisk igen + förbättringar för hon updaterade en massa saker också, BÄST. Snart kommer Carrolulu hit och umgås, får la se vad vi hittar på. I kväll behöver man ju inte känna press att man måste somna i någorlunda tid iaf, hon är ledig i morgon och jag börjar jobba 14.30, GREAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0