HAHA HELGE SKOOG...

HAHA HELGE SKOOG, Sånn jävla stjärna. Lägger så klockrena kommentarer. Nu är det bonde söker fru och det är ju inte lika bra, så här kommer lite tidsfördriv.


1. Hur gammal är du om fem år?
23 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min big sis på jobbet
3. Hur lång är du?
Länge sedan jag mätte mig nu men ca 168-170
4. Vilken var den senaste filmen du såg?
Edges of the lord
5. Vem ringde du senast?
Mamma
6. Vem ringde dig senast?
Frida, fast jag missade det
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Jag vet inte om jag orkar göra nått speciellt med tjejerna ikväll, så sliten, men vi kan ju dega endå om du vill? "
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom är happily married
10. När såg du senast din mamma?
Nyss, när hon kom hem med mcdonalds
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå/grå
12. När vaknade du i dag?
Vid 9, gick upp 10
13. Vilken är din favoritjulsång?
Haha jag vet inte faktiskt,
men typ alla i want for christmas
14. Vilken är din favoritplats?
Mitt rum/min säng
15. Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkaren/doktorn
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Det visar sig

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Var alltid tvungen att ha dörren öppen med ljuset tänt i hallen. Gillade inte mörker
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Hm, Igår garva jag rejält när jag var med Carro, åt en bild på vickan och daniel, när daniel hade vickans ansikte och så tvärtom, SÅ FUUULT!
19. Hur stor är din säng?
2.40, har två sängar som blir en dubbelsäng
20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Jag sover med underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Oj, orkar inte räkna, skulle gissa på 10
23. Hur många landskap har du bott i?
1
24. Vilka städer har du bott i?
Endast Sandviken
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor
26. Är du social?
Ja det är jag
27. Vilken är din favoritglass?
Vaniljglass helt klart
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Brownie
29. Tycker du om kinamat?
Ja det är mums, fast adde är nog mer förtjust idet, ALOT ;) haha
30. Tycker du om kaffe?
Ja, med mjölk

31. Vad dricker du till frukost?
Nyponsoppa/oboy
32. Sover du på någon särskild sida?
högersida,vänstersida, mage, rygg somnar hur som hellst:D
33. Kan du spela poker?
NEJ
34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja det e cosy
35. Är du en beroendemänniska?
Jag kan inte vara utan läsk, kolsyra
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp, Magnus Flink :)
37. Vill du ha barn?
Jadå, men inga svensson namn ska dom ha!
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska
Har du någonsin åkt ambulans?
 Nej, peppar peppar ta i trä
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Medelhavet
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mat.. haha pinsamt
42. Äger du dyrbara smycken?
Njae
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Är sånn tv narkoman, kollar på allt
44. Kan du rulla med tungan?
Njae, lite svårt
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Finns så många, men jag och caroline har samma humor och min humor är bäst ;)
46. Sover du med gosedjur?
Nae

47. Vad har du för ringsignal?
Robyn, kommer inte ihåg vilken låt nu bara för det
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
På vinden kanske
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En trosa, haha, mamma kom in med lite nytvättat och la det på sängen 
50. Flirtar du mycket?
Nej
51. Kan du byta olja på bilen?
Lite dålig på den fronten
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Inget körkort
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Var väl i somras, typ Gynnings bok
54. Läser du någon dagstidning?
Händer väl
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, Fridas veckorevyn brukar komma till oss fortfarande så den brukar ja sneaka lite i ;)
56. Dansar du i bilen?
Bara om vi ska iväg på något taggat
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
I don't know

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Skrev i min loggbok
59. När var du i kyrkan senast?
Skolavslutningen
60. Vem var din favoritlärare på gymnasiet?
Stefan ryckertz
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
5 dagar P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0