Vaknade i morse av att...

Vaknade i morse av att det lät som en katt gick om kring utanför min dörr och mjaua... Fundera lite över det och tänkte att jag måste ha hört i syne, för jag var sjukt övertrött!... Sen vid tio gick jag ner och möttes av ingen mindre än Nisse, så jag hade inte hört i syne utan det var lille vovven.

Sa till Frida i allafall att jag hört han typ "mjaua" haha.. Då sa hon " Han bajsa säkert" .. Tänkte inte mer på det, sen hör man mamma ifrån övervåningen "NÄÄE, Han har bajsat"... Säger bara my lord thank you att jag inte trampa i det.. Vill inte vara med om det Daniel fick uppleva, han vakna av att han hade bajs mellan alla sina tår, hahah... Jaja nu ska jag kolla halv åtta hos mig, helge skoog är så jävla skön! HUG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0