Vaknade vid cirkus nio...

Vaknade vid cirkus nio av att mamma kom in och sa att hon och pappa var tvungen att åka till stugan för att isolera nått skit, så sa hon att theo stannade hemma, jajaj fine tänkte jag och somnade om. Sen vid 1 tiden hör man " Emmaaaaaaa" då är det Theo som skriker på mig nerifrån att han är hungrig.. Haha stackarn har varit själv sen kl 9 och väntar på att jag ska vakna till liv så han kan få mat. Så då greja jag det vättuu maccisar, spagetti (för att det bara fanns lite maccisar) och falukorv, mums...

NU håller jag på och tankar THE KID, ni vet pojken som kallades Det och alla de andra böckerna har dom nu gjort om till en FILM. Hallååå varför har ingen sakt det till mig förrän nu!? älskar böckerna, har läst dom typ 1000 ggr, hoppas filmen är lika bra. Sjukt taggad. Men först i kväll blir det att gå ut och käka lite kinafood med Addiee änd his family. POSS

Hahah söten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0