Idag var det sista readagen i butiken...

Idag var det sista readagen i butiken, det har varit svinroligt så därför har vi bestämt oss för att ha en till reavecka lite längre fram! Återkommer om datum osv. Så alla ni som inte besökt presentbutiken denna vecka pga olika saker behöver inte känna sig ledsna, hähä...

och vet ni, jag har funderat och jag vill verkligen fortsätta med smyckestillverkningen sen när butiken stängs igen. Ha det lite mer som en hobby! Jag har så mycket ideér på ursnygga örhängen, halsband osv som jag vill designa. Vad tror ni om det


Kommentarer
Postat av: Christin

Låter som en mycket bra idé med tanke på hur duktig du är :)

2011-08-20 @ 11:29:05
URL: http://russh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0