Igår drog jag och adde hem till syster och...

Igår drog jag och adde hem till syster och käkade lite pizza och sushi med hon och daniel. Så kollade vi på den 6:e harry pottan filmen och en annan bra rulle. Kände mig jävligt krassslig i halsen, smittad av min lilla karl... Kändes som att det satt en liten pyssling i halsen på mää och rev ost eller morötter om ni gillar det bättre.
Idag känns det mycket bättre i halsen, men det har typ förflyttat sig till näsan istället... och imorgon ska vi fyra åka till stugan är det tänkt.... Men jag skiter om jag blir dödssjuk jag ska dit iallafall.. Måste få fiska, fyfan va kul.. Ajaj och du Sandra Westlin, om du ser det här, planera inget till lördag. För då har jag och Adde bestämt att vi ska göra något kul! ADJÖ

Kommentarer
Postat av: sandra westlin

Allriiiightiiie, men vi ska kanske skulle vara hos maccan i helgen, men vi får lösa det på någe vis!:)

2011-08-09 @ 17:15:45
URL: http://sandrawestlin.blogg.se/
Postat av: sandra westlin

Jaa du med! Puuss

2011-08-09 @ 17:47:35
URL: http://sandrawestlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0