Har nyss ätit äggmacka, som förövrigt smakade skit...

Har nyss ätit äggmacka, som förövrigt smakade skit och nu ska jag bara greja lite och sen åka iväg och jobba på Gallerix 13.00-20.00! Det kommer bli mycket jobb nu ett tag fram över, myckät praa. Nästa vecka är det julafton.... vad hände. Har noll julkänsla detta år.

Men det är väl för att det hitills har varit en pissig vinter.. Jag vill bara känna den där mysiga julkänslan som jag brukar få varje år veckorna innan jul. Jag har ju faktiskt försökt, har ju bakat pepparkakor, lussebullar och druckit glögg som jag inte ens tycker om, kollat på julfilmer, lyssnat på julmusik, men inget händer. Vafaaaan.... Hoppas på sauron vindar nu i veckan med mycket snö, så kanske, kanske det växer en liten julkänsla. ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0