Toddilu! Så här såg min Fredag...

Toddilu! Så här såg min Fredag ut. Skola, logistik, hjärt och lungräddning, ont i handen, butiken, stängde 18.00, åkte hem, stekte kött, högg mig själv i fingret, sprutade blod, tog på ett plåster, dukade fram all mat, hoppade in i duschen, tog på mig kläder, bloda ner min nya skjorta, flickorna kom hit, vi käka, drack, spela spel, skratta, och sen decka jag och ronja ganska styggt vid 2 tiden....
Det var väl ungefär så det gick till. Har iallafall haft sjukligt kul med mina brudar! Nu ska jag föna håret och följa med Frida till Oklahoma för att hämta päronen som är fast i en stuga för att dom har en bil som inte startar. Sen äta mcdonalds och åka in med Ronja till gtown för att kolla på min addies match. HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0