Blev en liten titttt på "Idolerna"...

Blev en liten titttt på "Idolerna" var väl helt okej, kunde ju ha kört lite härligare låtar kan man tycka, men vafan, man ska inte klaga, hur ofta händer sånt här på bessemer? aldrig, nää.. När jag kom hem låg det ett paket på köksbordet, klia i fingrarna när jag såg det hueheu, avslöjar senara ikväll vad det är som försigår! Har agerat kock nu igen också, lagade min gudomliga emma ala carbonäära, uppskattades mycket av min familia. POSS

Ps.Två fina bilder på min snäcka, snodde dom av amanda för att jag tyckte dom va så fina!



Kommentarer
Postat av: Frida

häftiga bilder ju. ser ut som sånna gamla bilder som man skulle kunna hitta på farsan :P

2011-01-18 @ 21:57:20
URL: http://fridazetterholm.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja faktiskt, ändrade färgerna lite :)

2011-01-18 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0