Jag vill flytta hemifrån...

Jag vill flytta hemifrån. Få ha det precis som jag vill överallt, mysigt, bekvämt, ljust, varmt och hemtrevligt. Exakt så skulle mitt hem kännas. Men såklart, lite läskigt kommer det ju bli, att bo helt själv. Visst är det skönt när mamma och pappa åker i väg i några dagar, eller veckor, men det dröjer inte länge innan jag vill att dom ska komma hem igen, slippa handla, slippa laga all mat, slippa städa, ha någon där hela tiden som man kan få hjälp av, råd, osv.. den där bekväma känslan. Men det är väl dags att lära sig att helt stå på egna ben snart. Lära sig att klara sig på egen hand. blablabla, gud vad jag babblar. Innan jag flyttar hemifrån tänker jag iallafall börja med att stila till mitt rum lite, ska försöka dra med mig mamma til Ikea imorgon inhandla en ny hylla, korgar och ljus. HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0