Kl 08.15 började min morgon med...

Kl 08.15 började min morgon med pedagogiskt ledarskap, fick kolla på nån film om hur sverige blev rikt. Hjääääsp, kände redan när jag hörde titeln på filmen att det skulle bli rätt jobbigt att hålla ögonen öppna. Mycket riktigt så slumrade jag till, när jag öppnade ögonen en sväng så såg jag att det inte bara var jag som hade svårt att hålla mig vaken, resten av klassen satt också minsann och blundade, haha. Inte så duktiga vi flickor, skärpning nu! Sen fortsatte dagen med lite projektarbete, lunch och snack med syv. Har fixat till mina kurser nu under denna termin och det blir nog rätt bra! Vid 1 tiden kom mamma och hämtade upp mig så åkte vi dirr till Gtown. Köpte mig ett fint smyckesträd, så nu jävlar ska det bli ordning och reda på mitt rum. Powenap nu, POSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0