Lite uppdatering här då va

Godmorgon!! Hela gåårdagen spenderades med mitt frö. Vaknade vid 10? fråga mig inte varför och fortsatte att kolla på Eva & Adam serien, så jävla bra, haha. Sen vid 14.30 följde adde med mig till butiken till stängning. När vi kom hem var det första Theo sa "Nu ska jag och adde spela" Så adde fick hålla vad han hade lovat, så då lirade dom lite fifa och ja kolla på, haha..  Later on fråga Frida om vi ville åka och kolla när Daniel spelade på tidningscupen, visst. Så vi åkte dit ett tag och glodde, sen hem igen och kolla mer film med chips och dirre såKLART. Så vi har hunnit med att kolla på både, Eva & adam, hela solsidan säsong 1 och wedding crachers. Snart blir det att åka hem till darlo och imorgon blir det att gå upp tidigt både han och jag.. Han ska iväg på match och jag iväg på formex mässa.

ADIOS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0