Nyåret blev toppen, I had a...

Nyåret blev toppen, I had a blast! Härligt folk, underbara vänner och så fick jag mina nyårs pussar av hjärtat. Dagen efter blev det onlinepizza dirr för mig och adde och sen blev det en massa häng här på hemgatan 12 med maccan och sandra, även caroline ett tag. Köpte kinesmat, mängder med chips och så hyrde vi lite filmer. Vad har hänt mer hitills under 2011 då... I går hämtade oliver, thobbe och jocke upp mig och adde så gick vi på 3D bio, "Tron", den var faktiskt rätt bra, värd bio film iallafall. Det är väl det, nu ska jag röja upp lite här hemma efter att jag och adde tjockat i oss äppelpaj och köttbullar. Det är inte bra att vara ensam hemma, man äter som ett djur, haha. HUGS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0