Skyltningen gick muchooo fint...

Skyltningen gick muchoo fint, blev en fin highschool känsla av det hela.. Dirr när jag kom hem blev det kääääk, hann ju inte äta frulle innan jag åkte, så var ashungrig när jag kom hem vid 3 tiden. Mätt och belåten gjorde jag även klar "Historien om kim" uppgiften som skulle vara inlämnad för x antal månader sen.. Men bättre sent än aldrig och nu är den där jävla kim ur världen.

Vet ni vad jag har tänkt på ganska mycket. Tatueringar.. Jag vill ju göra en till, mitt lilla Z:a på foten var ju bara en prövo sak för att känna vad det var frågan om liksom, haha. Hade ju ingenaning om hur det skulle kännas osv, men nu vet jag... För 1 år sen ville jag göra en text, en fin text som betydde något för mig... Men har börjat tänk om nu.. Det börjar bli en "trend", alla, verkligen alla som tatuerar sig gör en text. Det är inge fel med det, de flesta är asnirre och jag blir sjukt avundsjuk för att dom e så snygga! Men jag vet inte om jag vill haka på den trenden och sen ångra mig för att alla går om kring med en text någonstans. Jag tror att det kommer bli som med, kinatecken, tribaler, taggtråd, vingar och stjärnor.. Inte för att jag någonsin skulle få för mig att tatuera in en tribal haha men för typ 5 år sen så tyckte jag tex att det var skit snyggt med stjärntatueringar och nu kan jag spy när jag ser en sånn... Så NEJ, jag ska vänta och tänka riktigt noga innan jag gör en till tatuering, min ska vara udda, fin och betyda mycket, jag ska kunna vara stolt över den. PUNKT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0