Uppdatering

Lördag; Jobbade på förmiddagen 11.00 - 14.00, fick lite besök av Agnes.. När jag stängde kom Emma och hämtade upp mig, så åkte vi dirr till valbo. Gick runt och kika, jag hittade ett par jeansleggings, as våriga och fina. Emma köpte presenter och lite saker från Ikea. Så blev det käk där också.. Vid 5 tiden åkte vi och hämtade upp min pärla i aberg som hade spelat match, vinst även, mucho bra! När vi kom hem, lagade vi mat, drack lite drinks och bara mös och kolla film.

Söndag; Vaknade upp brevid addä, gick ner och lagade till franchtoast, asgött. Sen har vi bara degat hela dagen. Får se vad som hittas på. Är assugen på thaimat, så det måste vi traska iväg och handla iallafall.. Ha en bra dag. POUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0