Tidsfördriv

Nämn någon som gjorde dig glad igår: BBY, Emma och Syrran
Vad gjorde du klockan 08.00 imorse: Hm, jo då sov jag!
Vad gjorde du för 15 minuter sen: Drack hallonsaft
Det sista du sa högt: OKEEJ! ( När mamma sa att det var mat)
Det senaste någon sa till dig: Theo sa "Vadå, vadå?" När jag kom ner och sa att Håkan förlorade i "Resturang i vårt vardagsrum"
Vad har du druckit idag: Te, Juice, fanta, saft och vatten
Vad var det senaste du åt: Mammas nån kycklinggryta med ris
Vad var det senaste du köpte: Hm... Kan vara fikan på wayne's, annars smyckesträdet
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt, snö, blä
Godaste glassmaken: Åh det måste var den där Ben&jerry's glassen som smakar cheesecake
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror lätt att man kan bli intresserad vid första ögonkastet, men kanske inte direkt kärlek sådär pangtjong.
Sover du tungt: Ibland skulle jag nog inte höra om nån sköt med en basoka brevid mitt öra. Vissa gånger är jag rätt lättväkt.
Drömmer du mardrömmar: Ibland, vissa perioder
Trivs du med ditt jobb: Ja, är ju min egen chef så ;) haha
Favoritklädsel: Stort skönt linne, skjorta och jeanstights.
Favoritlåt just nu: Hm, det varierar... Så har inte ett svar på det just nu
Vad ser du om du tittar till höger: In till vardagsrummet genom en glugg i köket 
Vad gör dig glad just nu: Bästa pojkvännen, mina fina vänner och min underbara familj
Vad ska du göra härnäst: Äta lite chirre
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glad men trött
Favoritgodis: Åh allt lösgodis, sura, söta, salta
Kläder just nu: Jeansleggings, grå tröja.. tråkigt
Sommarplaner: Det här blir första sommaren då jag inte har något planerat till sommaren men kanske att bli brun, någon utomlandsresa eller en liten roadtrip 
Hur många kuddar sover du med: En jävla massa
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Är nog mer en kvällsmänniska
Vad är viktigast för dig: Att inte ta skit, må bra och leva livet
Är du kittlig: Jaaa! under fötterna som fan, får panik
Snarkar du: Kanske när jag är förkyld
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Harkrankar, tvestjärtar
Längtar du mest efter just nu: BBY! och sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0