Jaähapp, här sitter jag ensam...

Jaähapp, här sitter jag ensam och fullproppad med thaimat i magen. Addä sitter inne hos Theo och lirar Fifa och kommer nog inte komma in hit på ett bra tag haha. Så då får jag väl vara en tråkig tjej och göra en tråkig lista som lite tidsfördriv. 


Humör just nu?
MÄTT OCH BELÅTEN Vad åt du senast? thai/kina food Vad sa du senast? OKEJ Sommarplaner? Har faktiskt inga sommarplaner, får bli en spontansommar, då man får se vad som händer, spännande spännande Är du bra på matte? Nej, har jag nog aldrig vart. Men jag får tacka min senaste mattelärare för betyget vg i matteB, fortfarande helt chockad för det betyget. Favoritväder? Soligt, varmt, nån vindpust, AWESOME Det bästa du vet? Att skratta med människor jag älskar Vad är du bra på? På att laga mat, jag är grym ! Synliga ärr? RAKT I PANNAN, jävla plattång, knäet, jävla cykel och på tummen, jävla dörr Gungar du på stolen? Jaa när man är rastlös Vilken hand håller du gaffeln i? Med höger när man bara behöver använda en gaffel och med vänster när man använder både kniv och gaffel Hur många syskon har du? 3 stycken Gillar du att sjunga? Aa, speciellt i duschen. Det gör nog alla Vilket gymnasieprogram gick du? Handel trainee, som har varit helt pain in the ass ettan och tvåan.. Men som nu i trean blivit hur jävla grymt som hellst, aldrig någonsin haft det så här slappt under alla mina år i skolan Hur gammal är du? 18 bast Vilken färg har du på tandborsten? Grön här hemma och röd hemma hos adde Favoritlåt just nu? Kan aldrig svara på den frågan.. Finns så jävla många bra, kan inte välja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0