Igår kom hela jävla tjejligan hit...

Igår kom hela jävla tjejligan hit, inte ofta vi alla är samlade eller, sjukt kul. Vi grillade (blev hur mycket mat som helst), några pumor badade i poolen, hade kubbtunering (mitt lag förlorade i bronsmatchen...)och bara skrattade och prata gamla minnen, det är så det ska vara.
Idag händer det inte mycket eller, börjar bli sjuk, ORKAR INTE, så det är bäst att bara ta det lugnt, tror maccan och sandra kommer hit och umgås med mig och adde. Imorgon ska jag och Frida iallafall se Harry Potter, som jag har längtat! Fyfan vad härligt, älskar pottan. Men sad att det är slut sen ju.. JAJA nu ska jag kolla på casper och invänta karln min. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0