Det blev ju en tripp till Stockholm igår...

Det blev ju en tripp till Stockholm igår, Tror jag aldrig varit så nervös som jag var igår när Annika satt bakom ratten, haha shit vad jag och Emma satt där i baksätet som ett par pensionärer och skrek.
Men vafan, att kolla ner på mobilen hit och dit när man kommit in i Stockholm är ju inte det bästa, åkte över på olika filer och ja herregud assäääää. Men tillslut kom vi fram och då väntade lite shopping, tyvärr var jag inte i mitt rätta shoppingmood..... Hittade bara 3 ynka saker som jag lätt hade kunnat hitta hemma... och ett linne till min kääära kärl. Men så är det, jag fick i allafall se Martin Becks dotter så det var ju ett plus. ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0