Blev en massa häng i a-berg...

Blev en massa häng i a-berg igår med addie och grabbarna, solsidan och BB. Sen blev det max på hemvägen, lite gott eller. I dag fick mitt lilla frö frulle på sängen av mig, sen traskade jag iväg till tandläkaren.
Har alltid hatat att gå till tandläkaren.. Skulle egentligen fått tandställning när jag var ynge för att jag hade typ snebett, eller vad man ska säga. Men jag vägrade och sen när jag blev äldre så visade det sig att det var bra att jag vägrade tandställningen för jag hade inte behövt den, det fixade till sig av sig själv. JUST DET!. Jaja idag då.. Hade iallafall inga hål i tänderna.. Men jag har en visdomstand som växer snett, som jag måste operera bort så småning om.. Fyfan, höll på att börja grina när dom berätta det. Får se när det händer, helst aldrig. Dhw nu. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0