Börjar må lite bättre, det gör...

Börjar må lite bättre, det gör inte lika ont i varenda kroppsdel nu, så det är ju ett plus. Är bara lite snorig och hostig och det ska man väl överleva. Har nyss ätit världens godaste mat, chilibiffar,glaspotatis, tzatsiki och sparris inlindade i bacon, min favvo. Så nu är jag mättttt och belååååtän.
Från lördag och fram till idag har jag umgåtts med min pärla, vi har bara legat och flummat och myst typ, haha.. man är inte vacker när man är sick och har sovit med en blöt toffs på huvudet i 2 dagar eller....JUST DET, adde hittade sitt gamla nintendo 8 bitars idag när han röjde runt i garderoben, LITE GLAD? Så det ska vi spela nästa helg... om vi hittar alla sladdar dvs... Nu ska jag ta en dusch och invänta Carolajn.. Blir mer häng idag..
Ps. Jag satt igång med mitt projektarbete nyss, damn I'm GOOD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0