Fick med mig flickorna på...

Fick med mig flickorna på en fika efter lite övertalning. Fan först får man ett sms "Idag ska vi fika" så blir man sjukt taggad sen får man ett sms lite senare "Vi orkar inte" ne det går ju inte, eller hur? Men tillslut fick jag med dom på min sida iallafall och det var ju tur, för vi hade det super mysigt.
Idag har jag kommit på att jag ska börja göra lite olika situps varje kväll, måste ju få lite splattare mage till sommaren iallafall. Då tänker säkert ni, bra att fika då om du vill bli fit. Men vafan, jag tycker att man får äta vad man känner för bara man rör lite på sig. JAPP. Nu ska jag fortsätta spela toy story 3 sen är det BB som gäller. HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0