Idag har jag varit riktigt duktig och kommit...

Idag har jag varit riktigt duktig och kommit igång bra med min projektrapport och för det så förtjänade jag en fika med flickorna, brownie med grädde och en cola, SÅJA. Nu sitter jag och caroline här och gruvar oss över vad vi ska se för serie idag. Jag tankade aldrig diesel råttor och sjömansmöss, så det får bli något annat ikväll.. Men vi ska nog slå igång eva och adam, alltid lika bra. Älskar den serien, man blir så nostalgisk, allt är så jävla likt när man själv var liten, haha. Godnatt fellas!

Så jävla sorgligt, för några år sedan så förlovade den här killen sig med med sin flickvän och dom skulle gifta sig bara nått år efter. Men innan dom hann gifta sig så var hans flickvän med om en olycka och blev allvarligt hjärnskadad och han har ändå stannat kvar hos henne och tagit hand om henne. Så himla fint, det här får verkligen mig att bli tårögd, det gör ont i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0