Kvällens avsnitt av storebror...

Kvällens avsnitt av storebror. Jag måste bara få tala ut. Seriöst, NICKI eller vad han nu kallas, vad gör han. Höll på att sjunka ner under jorden när han öppnade sin käft och började "rappa" HAHA. Åhh tyst bara, sämst sämst sämst...
Mmm nu när jag fått det sagt så ska jag bara mysa ner mig under täcket och fortsätta kolla på dhw, är snart inne på 3:e säsongen. Jag har sagt det förr och säger det igen, det är sååååå mycket bättre när man kollar på alla avsnitt i följd, awesome. Godnatt

Kommentarer
Postat av: frida

å ja fy fan. kände också att jag skulle behöva skriva av mig om nicky. hahah. han är heeeeemsk!!!

2011-03-10 @ 09:32:54
URL: http://fridazetterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0