Det är bra konstigt ibland hur saker och ting kan...

Det är bra konstigt ibland hur saker och ting kan ändras på bara två dagar. Igår var jag iväg med mamma till valbo, hon skulle på en arbetsintervju så då passade jag på att dela ut några cv:n. Dagen efter (idag) får jag två samtal från två olika butiker. Båda ville att jag skulle komma och provjobba.
Så imorgon ska jag iväg till det ena stället och nästa vecka till det andra. Lite sjuukt! jag är så jäkla glad, äntligen händer det nått! Vill inte berätta vilka butiker det rör sig om än eftersom jag inte vet hur allting blir än, men happy är jag! och inte nog med det så var jag och adde iväg på en lägenhetsvisning idag. Så inom en snar framtid flyttar vi, woho!


Kommentarer
Postat av: mikaela

vilka öppettider har eran presentbutik?

2011-11-10 @ 09:47:27
Postat av: emmaz

Vi har inte öppet just nu men vi återkommer när vi ska ha utförsäljning :) vi kommer ha en eller två utförsäljningar innan jul!

2011-11-10 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0