Kvällen igår spenderades med madde och johanna...

Kvällen igår spenderades med madde och johanna. Vi möttes upp och promenerade till thaivagnen och köpe food och lite iste. Sen drog vi till lillstugan och kolla på luftslottet som sprängdes, christine kom också för bi. En lite rolig grej hände ju efter att jag berättat om en gubbe som är lite tjurig som brukar gå och sätta lappar på våra bilar att han inte kan komma för bi med sin hund när vi ställer dom med ena hjulet lite på trottoaren.
Han har skällt ut forsen en gång också. Hahah! och vad hände inte då när christine skulle åka hem, jo gubben hade vikt in hennes backspeglar. Lite mysig gubbe, tycker synd om han på ett sätt, att han är så ensam och att det händer så lite i hanns liv att han måste spica upp vardagen med lite klagomål... haha jag säger då det..! Nepp nu ska jag göra mig klar och hänga med flickorna igen, skiter i om jag börjar bli sjuk! HAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0