Wiho! Jag har fått extrajobb på Gallerix och på...

Wiho! Jag har fått extrajobb på Gallerix och på Söndag är det min officiellt första arbetsdag. Kan det bli bättre? Jag kommer stormtrivas där och det kommer inte finnas en tråkig stund.
Många (Inklusive jag) tror/trodde ju att Gallerix bara säljer kort, tavlar och ramar. Men det är så mycket mer. Dom gör inramningar, skriver ut bilder på canvasduk, affisch och fotopapper i alla möjliga storlekar, skär till passepartouter (googla om ni inte vet vad det är, haha) och ja, dom gör mycket mycket mer. Så det kommer ju finnas någonting att lära sig hela tiden! Sjuuuukt soft. Nej nu ska jag börja med maten, har lovat att göra min pastapesto. ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0