Fyfan vad arg jag är på Nisse nu, bakom hanns...

Fyfan vad arg jag är på Nisse nu, bakom hanns gulliga fasad finns det en riktig jävul ibland.....Jag gick in på toan och skulle tvätta bort sminket och borstar tänderna osv. Sen när jag kommer ut så ser jag hur han äter någonting ifrån min väska och så fort jag kommer nära honom så morrar han och visar tänderna.
Då ser jag att det är choklad han mumsar isig (inte det bästa för hundar direkt) och när jag försöker dra bort väskan så skäller han och morrar och ja, beter sig som en jävla varulv, haha. Så jag slänger en sko brevid han och då backar han undan och då tar jag väskan. Sen slickar han sig runt munnen och ser nöjd ut. Då får jag damp och skäller ut honom rejält och då ska han leka söt igen och se liten ut och lägga sig ner på rygg..... nej nisse, den funkar inte på mig inatt.

Jaja förrutom den lilla incidenten så har dagen varit bra. Flytten gick fint (trots att det var sjukt jobbigt att konka upp möbler till den tredje våningen) och det kommer bli riktigt fint i deras nya lägenhet sen. På kvällen tog farmor med oss allihopa till den nya restaurangen "Pikant" som ligger typ granne med oss. Mycket god mat var det kan jag säga. Theo gillade nog efterrätten mest, glass med likör, men hade vi sakt att det var likör i den hade han nog inte gillat den lika mycket, haha. Senare kom Emma och Agnes för bi och kollade lite film, mycket mysigt. NEJ nu ska jag krypa till kojs, godnatt alla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0