Imorse var jag iväg på work for you som vanligt...

Imorse var jag iväg på work for you som vanligt, sen har jag varit duktig och sökt jobb. Åkte in till valbo med mamma och luncha så gav jag ut några cv:n och personliga brev, mycket bra. Ikväll blir det att kika vidare på millenium triologin med johanna och madde, vi började ju med män som hatar kvinnor och halva flickan som lekte med elden förra veckan, så nu blir det att se resten. Har suttit och kollat på "Bigstevefromengland" nu med adde ett tag, sånn jävla skön snubbe, haha kolla själv.

Se fler på bigstevefromengland.com






Kommentarer
Postat av: © sarastille

Anmäl dig till Dagens Blogg hos mig och ta chansen att bli länkad inför tusentals besökare! :) ha en bra dag



http://sstille.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-torsda.html#comment

2011-10-18 @ 16:15:34
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0