Nu har mamma och pappa åkt iväg till...

Nu har mamma och pappa åkt iväg till Barcelona på en weekend med moster och hennes man. Lite avundsjuk? Ja. Jag vill också ha värme... Men det positiva med det hela är att farmor ska bo hos oss över helgen och ta hand om Theo. Min farmor är så soet. Som när hon ringde nyss.

Farmor: Hej, jag och Theo har ett skitproblem!
Emma: Haha jaha, okej?
Farmor: Ja haha, vi hittar inget toalettpapper
Emma: Titta i skåpet under handfatet då
Farmor: Ja där stod det en rulle, vi får dela på den, Hejdå..

Nej nu ska jag hjäpa frida att städa och packa inför deras flytt imorgon. Sen ikväll blir det film mys med hon, daniel och adde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0