Gårdagen blev sjukt trevlig. Började med att Madde...

Gårdagen blev sjukt trevlig. Började med att Madde kom hem till mig, vi gjorde en brasa, drack lite vin (sällan vin) skypade med Therese som bor i USA numera, (jag har länkat till hennes blogg under kategorin länkar, så det är bara att kika) Hon verkar bo hos en sjukt bra familj och värdmamman verkar stört skön. Det var verkligen super härligt att få se och höra henne prata igår.

Anyway, sen tog vi cyklarna till Cattis och hängde där en stund med hon och ägge, johanna och forsen, cosy. Lite senare gick vi över till EmmaH, som har flyttat hemifrån, sjukt mysig liten etta har hon. Det blev musik, charader och ännu mer vin, sjukt kul var det verkligen. När klockan började närma sig 03.00 så cyklade jag och Madde hem och åt av min goda penne kyckling grej och sen bums isäng  + sunes sommar filmen.

Ps. Bjuder på en video sen ifrån charaderna, HAHA EmmaH är så soet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0