Theo fick följa med mig och adde igår till...

Theo fick följa med mig och adde igår till mcdonalds innan vi åkte iväg till laggarbo.. Theo älskar att umgås med adde. Varje gång inte adde är hemma kommer han in på mitt rum och frågar "Vart är adde" "Vilken tid slutar han" "Kan inte adde komma hit" haha stora idolen typ. Sen att adde köpte ett xbox nyligen var ju också ett plus.. Han är så gullig i bland min lillebror, som igår när vi skulle klä på oss ytterkläderna.

Theo: (kämpar med att få på sig sina converse liknande skor) "ÄNTLIGEN FICK JAG PÅ MIG DOM!"
(sen kommer vi ut och då utbrister Theo) "MEEEN, dom sitter på fel fot!.. Äh det gör inget, dom är ändå så stora"


Kommentarer
Postat av: frida

hahahahahhhahhha jag dör han är ju bäst! "Äh det gör inget, dom är ändå så stora" hahahahhhh!!!!

2011-09-25 @ 11:03:27
URL: http://fridazetterholm.blogg.se/
Postat av: emmaz

Hahah jag vet, så soet :D !

2011-09-25 @ 20:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0