Blev en fika med lina och emma på waynes...

Blev en fika med lina och emma på waynes, sen en rulle hos mig. Blev en massa snack om andra världskriget också, så vi bestämde oss för att vi skulle ha en "andravärldskrigetkväll" någon dag nu framöver. För hur intressant är det inte då, man kan sitta och prata om det i timmar.
En av sakerna på min "måste göra innan jag dör lista" är att åka till birkenau och besöka auschwitz, det har varit en dröm sen jag var liten att få se det med egna ögon och försöka förstå vad som hänt. Jag skulle kunna sitta här och skriva en hel bok om vad jag tycker och tänker om andra världskriget men det orkar jag inte för det skulle ändå bara bli så luddigt, så jag säger godnatt nu! Sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0