Följde med emma till valbo en sväng idag...

Följde med emma till valbo en sväng idag. Köpte trosor och alla hjärtansdag-present till adde, hähä. Kan inte skriva vad det är utfall han skulle få för sig att kika in här. Efter det åkte vi och hämtade zebbes mormor i kungsgården, så blev det en liten snabb visit hem till henne också. Eller snabb och snabb, vi blev väl kvar där ett tag, för den tanten kunde verkligen prata! haha, men sjukt söt. Fick se hela hennes skedsamling också.
Nu har jag handlat en massa tårt och bak grejer, så imorgon blir det att baka inför min födelsedag. Bastar ju nämligen 20 på onsdag, hihi. Då ska jag gå till min granne "systemet" och storshoppa! Liiiiite kul. Ska stå bland vinerna och leka vuxen.

Kika in hos frissan där Theo klippte sig idag också. Han hade kollat i en bok hur han ville ha sin frisyr och såg denna bild "Det där var likt adde" HAHA! Soet. Ska visa han sen och kolla om han håller med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0