Hade super fun på parkbadet, åkte röda...

Hade super fun på parkbadet, åkte röda, 2 ggr till och med! modigt. Blev dock sjuuuukt irriterad när vi skulle basta, vi satt där och hade sjukt roligt åt Ida som hade en liten show för oss. Då kommer det in en naken kvinna i bastun.

Kvinnan
: "Ni vet väl att det är förbjudet att ha badkläder på sig i bastun" '
Jag: Ja och jag undrar varför.
Kvinnan: "För att det är bakterier i badkläderna, jätte snuskigt tycker jag"

oooh vad det kokade, hade lust att säga att det borde vara förbjudet att vara naken om man har en fet buske och pattar som hänger åt alla håll....
Nu ska jag åka hem till syster och bli bjuden på tacos och kolla på "Det okända", mitt älsklings program. Fast förra veckan var det bara en massa mongos med, får hoppas på ett bättre avsnitt denna gång. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0